V-am mai spus eu ca-mi pare tare rau ca nu am scris mai mult in timpul sarcinii. Au fost simtiri si trairi unice, din pacate pe cele mai multe le-a sters timpul. Discutand zilele astea cu o prietena insarcinata despre miscarile fatului si despre cat de energici sunt in burtica mi-am amintit o faza faina. Ca orice mamica, si eu vroiam sa fie energica, sa o simt miscand … pana in luna a noua
cand nu puteam dormi de suturile ei. Dar era frumos, mai ales cand ma trezea in miez de noapte. Intr-o seara eram rupta de oboseala, atipisem un pic si m-am trezit in suturi. M-am ridicat la marginea patului, imi mangaiam burtica si i-am spus cu of „vedea-te-as in patut„. Al meu era la calculator si zambea. Si acum radem pe tema asta.
Dupa ce s-a nascut, intr-una din primele nopti, cu colici, lacrimi, din astea, al meu m-a intrebat „acum ce-i spunem ? Vedea-te-as maritata?”

