M-am luat cu una, cu alta, cu ale zilelor obisnuite si nu v-am povestit cum am petrecut primele Sarbatori Pascale ca o familie implinita.
Am fost la Inviere la biserica din cartier. Oare e normal sa avem o biserica preferata? Dumnezeu e peste tot, e in suflete … dar Biserica Sfanta Vineri e mai apropiata sufletului meu decat altele. Acesta a fost motivul pentru care, anul trecut, cand Cezara era la bord nu am renuntat la a merge acolo la Inviere. Anul acesta am mers unde era mai aproape. Dar a fost frumos! Cezara a fost incantata de toaca, am luat lumina si am revenit in cuibul nostru cu sufletele pline.
Prima zi de Paste am fost la bunica, ne-am bucurat de primavara, am stat in cosarca si ne-am sorit.
O singura umbra … sarafanul pentru Cezara la care am lucrat cu sarg sa fie gata de Paste a iesit prea mare. Probabil il va pusta la Pastele viitor.

