Ieri am facut varza noua. Cu ciolan de porc, desi eu o prefer fara carne. Ca si multe alte mancaruri care necesita fierbere destul de indelungata, si varza o gatesc in oala Kukta (oala-minune).

Vedeta, ciolanul fiert in prealabil pe jumatate (tot in oala Kukta – nu stiu ce m-as face fara ea).

Am mai folosit 2 verze, curatate, spalate, tocate si frecate cu un pic de sare, 1 ardei gras, 1 ceapa, 2 linguri de bulion, 1 lingura de ulei, 1/2 l bors acru, patrunjel, cimbru.

Am calit ceapa intr-o lingura de ulei, adaugand si sare, pentru a-si lasa apa, apoi am adaugat ciolanul dezosat si le-am lasat cam 5 minute pe foc.

Am adaugat varza si ardeiul.

Cand s-a muiat bine varza, am pus capacul oalei si am lasat sa fiarba 30 de minute.

Am servit-o dupa preferinte, cu si fara oua ochiuri.

