Astazi am facut ciorba cu perisoare, una din cele mai des intalnite in bucataria mea, fiind preferata Cezarei.
Am folosit:
– doi pumni de carne de vita, tocata;
– 2 cepe, 3 morcovi, 2 ardei, 1 dovlecel, 2 fire de ceapa verde,
– 3 linguri de orez,
– 1 ou,
– bulion, bors de putina, sare, patrunjel verde

Mai intai am amestecat carnea cu 3 linguri de orez, 1 ou, ceapa verde taiata marunt si un praf de sare. Am pus amestecul la frigider, pentru „a se imprieteni aromele”.

Am pus la fiert in apa cu putina sare ceapa taiata marunt, morcovul si ardeiul taiate cu robotul (pentru ardei nu a fost o idee buna), iar dupa ce au fiert dovlecelul taiat fideluta.

Cand legumele erau fierte am adaugat 2 linguri cu bulion si borsul de putina – dupa gustul fiecaruia si dupa cat de acru e borsul.

Dupa ce a fiert bine si borsul am adaugat perisoarele (facute cu mana umeda). Cat timp pun perisoarele in oala, focul trebuie dat la mic sa nu se farame.

Au fiert bine, la foc potrivit cam 45 de minute. Apoi am presarat patrunjel verde tocat, am inchis focul si am acoperit ca sa se odihneasca.

Pofta buna!

