Din seria mancarici pentru cei mici am facut o tocanita cu legume, piept de pui si paste mici. Am folosit:
1/2 de piept de pui.
1 ceapa
1 morcov
1 ardei gras
1 dovlecel
2 linguri bulion
2 linguri paste mici (eu am pus cus-cus)
2 linguri ulei

Pieptul de pui l-am taiat cubulete si l-am fript pe tigaia de teflon. Cu un praf de sare si capac, ca sa se inabuse. La sfarsit l-am lasat fara capac si s-a rumenit frumos.

In doua linguri de ulei si doua cu apa am inabusit ceapa taiata marunt, morcovul ras si ardeiul.

Apoi am adaugat dovlecelul ras pe razatoarea mare si putina apa (nu multa ca-si lasa dovlecelul).

Cand au fiert legumele am adaugat pipetul de pui, 2 linguri cu bulion, pastele si apoi, putin patrunjel tocat marunt.

Dupa cateva minute mancarea era gata, arata si mirosea imbietor.

POFTA BUNA!

