Am primit un pui (sau gaina?!) de tara (de la mama-soacra), asa ca bors am scris pe el imediat.
Eu intotdeauna fierb carnea la oala de fiert sub presiune, e gata repede si nici nu trebuie sa stau cu spumiera in mana.
Am fiert carnea 30 de minute de cand a inceput sa fiarba (tiuie).

Am mai folosit 2 cepe, 1 morcov mare, 3 ardei, 3 rosii, bors de putina (tot de la mama-soacra), paste fainoase, patrunjel si leustean congelat.

Supa de carne am pus-o la fiert, adaugand si apa, si ceapa, ardeii si morcovul taiate cubulete.

Rosiile le-am mixat si le-am adaugat in bors cand legumele erau fierte bine.

Dupa ce a fiert si sucul de rosii am adaugat pastele. Imi plac pastele de la aceste supe, dar prafurile alea care mai sunt in plic le arunc.

Imediat am aruncat carnea in oala, apoi am acrit cu bors de putina si am pus si verdeata (de la congelator deja).


POFTA BUNA!

