Am facut azi un pilaf cu legume si carne de pui, in primul rand pentru Cezara. Dar nu ne dam nici noi in laturi.
Am folosit:
2 ciocanele de pui si 1/2 de piept de pui
1 cana cu orez
1 ceapa
1 morcov
2 ardei
frunze de telina
2 linguri cu ulei
sare

Am fiert carnea pe jumatate (10 minute in oala Kukta), apoi am taiat-o bucati, ciocanelele le-am dezosat si le-am prajit putin in 2 linguri cu ulei.

In acelasi ulei am aruncat ceapa, morcovul, ardeii, toate taiate marunt (morcovul l-am ras).

Am lasat vreo 2-3 minute pe foc, apoi am pus apa si le-am lasat sa fiarba bine (cu capac).

Apoi am pus intr-o cratita legumele, carnea, orezul, verdeata si 6 cani de apa (am folosit si zeama de la carne). Poate parea mult, dar am vrut sa iasa moale si zemos ca sa manance Cezara. In plus, apoi l-am dat la cuptor (dureaza mai mult dar nu trebuie amestecat in el) si se usuca mai tare decat daca-l faceti pe aragaz.

Cand l-am scos de la cuptor:

Noi, adultii, l-am servit alaturi de gogosari in sos.

