Pentru borsul de sfecla am folosit
1 sfecla
6-7 cartofi
2 ardei
2 morcovi
1 ceapa
carne de pui pentru bors
bors de putina
sare, 2 linguri cu ulei

Legumele le-am taiat, ras, tocat, dupa inspiratia de moment, carnea de pui am fiert-o in oala Kukta.

Sfecla rosie, data pe razatoare, am calit-o in 2 linguri cu ulei. Este, de altfel, singurul bors unde folosesc ulei, dar sfecla daca nu e calita parca are gust de pamant (poate o fi numai impresia mea?!)
Apoi am adaugat ceapa, morcovul, ardeiul, un praf de sare si am lasat la inabusit cu capac cam 3-4 minute.

Am pus apa si am lasat la fiert pana legumele au fost fierte bine.

Apoi am adaugat cartofii, care au fiert si ei vreo 10-15 minute (pe incercatelea).
Cand au fost fierti si ei am adaugat borsul de putina, verdeata, sare dupa gust.

