Am vazut si am mancat multe variatii ale ciorbei radautene, ba chiar si eu o fac in mai multe feluri. Azi am folosit
4 pulpe superioare de pui
2 morcovi
1 pastarnac
o bucata de telina
1 ceapa
usturoi
3 galbenusuri
1 ceasca smantana
2 cesti iaurt
sare, mujdei de usturoi la servit

Am pus la fiert in oala Kukta carnea (era inghetata), 2 morcovi, 1 pastarnac, o bucata de telina, 1 ceapa si un catel de usturoi. Merg si mai multi, dupa gust; de asemenea se mai pun boabe de piper – eu am preferat sa nu pun ca mananca si pitica. Le-am fiert 15 minute de cand a inceput oala sa tiuie. Daca fierbeti carnea obisnuit, adaugati legumele numai dupa ce ati luat spuma.

Am strecurat zeama si am pus-o la fiert, legumele le-am pisat (cu mixerul vertical) si le-am adaugat in ciorba.

Carnea am dezosat-o, am taiat-o fasii si am pus-o in oala.

Cele trei galbenusuri le-am amestecat cu 1 ceasca smantana si 2 cesti iaurt. Imi place iaurtul Numa’ bun de la Napolact, e si gustos si se ia pale-pale. De altfel e si preferatul Cezarei, il am mereu in frigider.

Peste acest maglavais am turnat 2-3 polonice de zeama din oala de pe foc (se incalzeste treptat si nu se branzeste).

A mai dat cateva clocote si gata! Dupa gust mai puteti adauga otet, mujdei de usturoi, eu am pus mujdeiul in farfurie.

