Sambata am mancat la buna mea prietena, Cristina, niste fursecuri cu visine super-bune. Ideea e preluata de aici. Cum Cezara a fost foarte incantata, am purces si eu la treaba.
Ale mele nu au iesit nici pe departe asa frumoase, dar de gustoase sunt foarte gustoase. Am facut doar 2/3 din reteta ca sa coc o singura tava, si m-am incadrat la fix.

2 galbenusuri
55 g zahar
90 g unt
135 g faina
zahar vanilat, sare
visine din dulceata

Untul l-am frecat cu zaharul, zaharul vanilat si un praf de sare (cu mixerul), apoi am adaugat galbenusurile unul cate unul.

Apoi am incorporat faina si am pus aluatul obtinut intr-o punga la frigider pentru o ora.

Dupa o ora am aprins cuptorul si m-am apucat de facut fursecuri.

Le-am infipt cate o visina si le-am dat la cuptor la foc mijlociu. Eu le-am copt cam 20-25 de minute, dar cred ca trebuia mai putin.

Observatii:
– data viitoare pun mai multa faina, sa iasa aluatul un pic mai vartos;
– sunt mai bune cu visine proaspete (sau congelate), ale mele fiind din dulceata sunt si foarte dulci si siropul se mai scurge din ele la copt;
– nu le-am pudrat ca sa nu am de sters zaharul pudra din toata casa, insirat de Cezara;
– sunt deja trecute pe lista dulciurilor pe care le voi face de Craciun.

