Noua ne place fasolea, si iahnie, si batuta, si bors, si cu ciolan afumat, si fara. De data asta am facut fasole cu carnati afumati.
Am folosit:
1/2 de kg de fasole
3 carnati afumati
2 cepe, 3 catei de usturoi
bulion, zarzavat de la borcan
cimbru, sare

Fasolea am fiert-o in patru ape, in prima am pus 2 bucati de hrean – impotriva balonarii (am vazut undeva-candva la o emisiune TV chestia asta, dar abia acum am pus-o in practica prima data). In a doua apa am pus 1 lingura de bicarbonat de sodiu, cu acelasi scop, iar in ultima am pus sare. De fiecare data am pus fasolea in apa clocotita si nu rece.

Carnatii i-am taiat felii si i-am prajit in doua linguri de ulei (mergea si fara, ca au lasat ei multa grasime).

Ceapa taiata marunt si usturoiul taiat felii le-am inabusit in doua linguri de ulei, apoi am adaugat 3 linguri de zarzavat de la borcan si 2 linguri cu bulion. Am pus si doua pahare cu apa si am lasat la foc potrivit sa fiarba.

Am adaugat fasolea fiarta, carnatii, am potrivit gustul de sare si cimbru.