Pain d’Espagne sau mai pe romaneste pandispan. Reteta simpla si usor de aplicat cand se anunta ceva musafiri si frigiderul nu e tocmai pregatit pentru asta.
5 oua
100 grame zahar (din care 8 g zahar vanilat)
100 grame faina
unt pentru uns tava
200 g mure

Mai intai am pregatit toate ingredientele si am dat drumul la cuptor. Sa se incinga bine. Tava am uns-o cu unt si am tapetat-o cu hartie de copt.

Am separat albusurile de galbenusuri si am inceput sa le bat energic. Am adaugat si zaharul si am continuat sa ma tin de mixer pana a stat spuma bat.

E bine asezata poza, nu curge albusul.

Apoi am adaugat galbenusurile si faina, amestecand cu grija, de sus in jos, sa nu se lase spuma de albusuri.

Am turnat amestecul in tava si am introdus in cuptorul incins pentru cateva minute.

In acest timp am trecut murele prin faina si apoi le-am pus in tava, impingandu-le usor cu degetul.

Cam in 18-20 de minute a fost gata. Poza cu prajitura taiata e cu ce a mai ramas dupa ce au plecat musafirii …

