Am pregatit pentru Craciun niste frumoase cosulete din ciocolata care trebuiau umplute cu bomboane. Asa mi-am amintit de aceste bomboane pe care le faceam inainte de a avea voie sa umblu la aragaz. Le spuneam bombite.

250 grame biscuiti simpli
125 grame nuci
100 grame zahar pudra
2-3 linguri cacao
un paharel cu visinata
150-200 grame unt
zahar tos pentru ornat

Nu e mare scofata, daca ma pricepeam sa le fac pe la 10 ani: am amestecat biscuitii macinati cu nuca, zaharul si cacao apoi am adaugat untul si visinata. Mie mi-a intrat un pachet de unt, depinde de cat sunt de uscati biscuitii.

Am format bombitele – eu cu mana, la case mai mari am inteles ca se fac cu doua lingurite – dupa care le-am tavalit prin zahar tos si le-am dat la rece.

Sunt gustoase si cred ca prichindeilor le-ar placea sa va ajute in bucatarie.

