Anul acesta mi-am făcut curaj să încerc aceste coşuleţe, după ideea de aici, pentru a le dărui de Crăciun.
Am folosit ciocolată de menaj, Festina si Creola, pe care am tăiat-o bucaţele si am pus-o într-o pungă. Apoi, in apa fierbinte până s-a topit. Operaţiune care a durat mult şi parcă nici nu a ieşit chiar destul de moale.

Între timp am învelit un castronel (de fapt două) cu folie de aluminiu.

Ciocolata fiind topită, am înţepat punga într-un colţ si am purces la ornat. Eu am pus cam puţină ciocolată si coşuleţele nu au fost prea rezistente. Am mai avut si ceva factori perturbatori, care s-au trezit si mi-au captat atenţia până nu am mai putut face nimic cu ciocolata. Am incercat sa o retopesc, dar nu am obţinut decît un guguloi de ciocolată sfărâmicios.

Le-am dăruit pline cu bombiţe şi bomboane cu lapte praf, ambalate într-o mare viteză, nu prea reuşit.

Cei care au primit coşuleţele au fost încântaţi, aşa că voi persevera, sigur vor ieşi mai frumoase.
