Am tot cautat zilele astea reţete de brioşe cu ciocolată pentru că aveam nişte ciocolată rămasă de la coşuleţe. M-am inspirat de aici şi am în plan ceva modificări pentru data viitoare.

3 ouă
100 grame de zahăr
130 ml lapte călduţ
130 grame unt topit
250 grame făină
100 grame ciocolată rasă (data viitoare pun 200 grame)
1 pliculeţ de praf de copt (al meu avea 15 grame – a fost cam mult, cred ca ajungeau 10 grame)
zahăr vanilat, sare, coajă de lămâie

Am mixat ouăle cu zahărul, zahărul vanilat şi sarea până au devenit spumoase.

Am adăugat făina amestecată în prealabil cu praful de copt.

Apoi laptele şi untul:

Am renunţat la mixer şi cu lingura am amestecat uşor ciocolata rasă, eu am avut un amestec de ciocolată albă şi neagră.

În tava de brioşe unsă cu unt şi tapetată cu făină am pus maglavaisul şi am dat tava la cuptor (încins bine-bine). După 20 de minute au trecut testul scobitorii. (era cât pe ce să le pârlesc, mă aşteptam să dureze mai mult).

Sunt foarte fragede şi gustoase, atât calde cât şi reci.
Ar fi mers să le fac o faţă comercială, ceva dunguliţe cu ciocolată topită … data viitoare.

