Să nu credeți că e cine știe ce minune, e doar vestita salată boeuf, dar cu piept de pui.  Am vrut să împușc doi iepuri de-o dată: o salată pentru cină și o supă pentru Omuleț. Legumele și carnea le-am fiert împreună, repede și fără abureală în bucătărie, zeamă devenind apoi o gustoasă supă cu găluște.

Cartofii i-am fiert după ideea Danei de aici. Abia așteptam să o verific (ideea, nu pe Dana). Eu am tăiat cartofii pai cu noul meu robot de bucătărie (vă aduc aminte doar ca să mă laud), apoi i-am mai tăiat nițel și i-am pus la fiert.

Super metodă, clar va fi folosită și în continuare. E mult mai ușor de tăiat cartofii cruzi, și nu-și pierd deloc din gust.

Am amestecat cartofii cu țelina, morcovul, păstârnacul, castraveți în oțet (delicioși, era borcanul pus de probă, la anu’ să vedeți conservăraie … ) și maioneză.

Cam puține poze pe final, dar foamea era mare!
Ca să mă iertați vă arăt două poze cu noua mea bucătărie, să nu vă speriați de modelul perdelelor sau al lustrelor.
