Am luat de bună rețeta de aici și bine am făcut. Au ieșit niște cornuri fragede, bune și dulci.
Am folosit:

  • 500 grame de făină
  • 30 grame drojdie
  • 3 linguri cu miere
  • 250 ml lapte
  • 25 grame unt
  • coajă de lămâie, zahăr vanilat, un praf de sare
  • gem de prune și nucă măcinată pentru umplut

Drojdia am amestecat-o cu 2 linguri de apă caldă și o lingură de făină, apoi am lăsat-o în pace vreo 15 minute. Am amestecat mierea și untul în laptele călduț.
Apoi am frământat toate cele și am lăsat aluatul la odihnit și crescut vreo oră.

Așa crescut frumos l-am împărțit în două părți pe care le-am întins cu sucitorul, le-am tăiat și le-am umplut. Cu gem de prune amestecat (și pentru îngroșare dar și pentru gust) cu nucă măcinată. La curățat nuci am avut ajutoare serioase.

Tava cu cornuri a aterizat în cuptorul încins, la 180 de grade, unde a poposit vreo 18 minute.

Musai să le încerc și în alte variante.

