Am fost invitată de către Oana la prima leapșă din blogosferă. Cu ocazia asta am primit și-un premiu. Multumesc, Oana!

Și acum să răspund celor două cerințe ale jocului.

1. Să stabilesc obiective pentru blog …. greu! Pentru că am început acest blog într-o joacă, și acum mă bucur când mă întreabă prietenii (virtuali sau reali) ce le mai arăt pe blog.
Aș vrea să fac poze mai frumoase, mai clare, mai elocvente, să mă specializez în Picassa (să le lipesc,să le aranjez, să le gâdil … ).
Și aș mai vrea ca rețetele să fie încercate de câți mai mulți cititori.

2. Să enumăr 10 lucruri pe care-mi place să le fac:
– să mă bucur de zâmbetul Cezarei;
– să beau cafeaua dimineață;
– să mă văd cu prietenii și să le gătesc;
– să citesc;
– să lenevesc …. e o vreme pentru toate, nu?!
– să mă plimb;
– să fac baie-n mare;
– să predau … matematică, că la asta mă pricep;
– să fac planuri de concediu.
Ordinea acestor dorințe e pur aleatorie și cu siguranța ar mai fi și altele, dar astea mi-au venit în minte acum.

Ca să continue jocul, dau mai departe următoarelor:
Miha
Soprana
Felis 
Dulcineia
Danna
Doina
Marcela

