Nu știam ce să fac de mâncare … vi se pare cunoscut?! Așa că frunzărind câteva bloguri dragi, am preluat ideea de la Miha.
Mai făcusem papricaș, dar cum nu iese de două ori mâncarea la fel, ia să vă arăt și vouă.

Am folosit două pulpe de pui și o jumătate de piept de pui, pe care le-am fiert pe jumătate, adică vreo 10 minute în oala minune. Am alăturat 2 cepe, 5 căței de usturoi, puțină boia dulce (că altfel nu era papricaș), bulion, cimbru, sare, ulei. Pentru găluște: 200 ml apă, 50 ml ulei, 150 g făină, 2 ouă, sare.

În puțin ulei încins am aurit ceapa, am adăugat sare și boia de ardei dulce, apoi am pus carnea. După ce s-a rumenit și carnea am adăugat două pahare cu apă.

Cât a fiert la foc mic am pregătit găluștele. Am pus apa, uleiul și sarea la fiert. Când a clocotit am aruncat făina, am amestecat cu sârg și iaca ce a ieșit:

După ce s-a răcit, am pus ouăle și am luat-o de la capăt cu amestecatul.

Le-am pus la fiert în apă sărată, adăugate când apa clocotește. Păcat că nu a avut cine-mi face poze să vedeți mișcarea … cu două lingurițe.
Între timp am adăugat și bulionul în mâncare.
După ce s-au ridicat la suprafață, le-am scurs și le-am adăugat peste sos și carne.

După câteva clocote a fost gata. Delicios!

