De mică am dovedit un anti talent la lucru manual, sau lucru de mână. Bunica imi zicea ca mi-e frică să nu mă înțep și să dorm 100 de ani ca Frumoasa din pădurea adormită. Poate de asta am admirat mereu ce iese din mâinile unora …. fie că e broderie, croitorie, tricotaje, bijuterii.
Cel mai urmărit și citit blog de specialitate este ILoveHandmade.ro. Mă bucură faptul că sprijină artizanii și creatorii de handmade organizând târguri unde aceste produse pot fi admirate și cumpărate. În ultimii doi ani ILoveHandmade.ro a convins multe companii multinaționale să se implice și să sprijine artizanii din România, prin cumpărarea unor obiecte pentru diverse evenimente de afaceri, cadouri sau oferte speciale.
De asemenea, organizează concursuri pentru artizanii înscriși, unele având chiar premii consistente, cum ar fi o mașină de cusut, dar foarte importantă e promovarea acestor oameni care nu uită tradițiile bunicii.
Nu ezitați să vizitați zilnic site-ul ILoveHandmade.ro, fie că aveți nevoie de un cadou pentru cineva drag, fie că doriți ceva pentru dumneavoastră sau doar ca să vă clătiți ochii într-o pauză de lucru.

