Pateul meu de casă are succes, așa că am mai făcut încă o variantă.
De data asta am făcut pate după cerere, adică numai de porc. Am folosit cam 700 grame ficat de porc, 500 grame fleică de porc, 6 cepe mari, 3 morcovi, 75 grame unt, ulei, sare, foi de dafin, piper.

Am pus în oala-minune puțin ulei și untul la topit, apoi am adăugat ceapa și morcovul tăiate mari și un praf de sare.

După ce s-au muiat puțin am adăugat carnea, iar când aceasta și-a schimbat culoarea, ficatul.

Apoi, apă vreo 2 pahare. Să nu fie acoperite toate cele. Pentru aromat – foi de dafin și piper măcinat. (musai să-mi iau un infuzor, că aș mai fi pus ceva boabe, dar nu vroiam să le pescuiesc apoi prin oală)

Am acoperit oala și am lăsat să fiarbă sub presiune cam 30 de minute.

După ce s-a răcit am bătut bine cu mixerul vertical și gata.

