În seara asta pizza!
Şi cum toată şmecheria la pizza sunt aluatul şi sosul, am folosit reţeta de aici. Reţetă care a devenit un aluat de referinţă printre culinărese.
Aluat:  500 grame făină
           35-40 g drojdie
           250 ml lapte
           5 linguri ulei (eu am pus de măsline)
           1 lingurită sare
           1 linguriţă zahăr

Am amestecat drojdia cu zahărul şi când s-a lichefiat am adăugat laptele. Apoi am amestecat cu făina şi sarea. Apoi am încorporat uleiul, frământând cu spor.

Aluatul nu trebuie lăsat la dospit, dar l-am lăsat să se odihnească cât am pregătit celelate ingrediente.
Pentru sos am amestecat o conservă de roşii K cu sare, cimbru şi oregano.
Am mai folosit ceva mezelicuri de la Raitar şi caşcaval ras. Am avut iar ajutor …. la mâncat.

Am pus puţin ulei în tavă şi am întins aluatul. Cu mână, că tocmai am citit undeva că aluatul de pizza nu se întinde cu sucitorul.

Deasupra am pus sos, apoi mezelicuri şi caşcaval.

Am copt pe programul de pizza (am cuptor fiţos :d ), 210 grade celsius, cuptor încins. În 15 minute era gata!

