După încercarea … să nu zic eşuată, dar nici reuşită de a face ceva mezel din piept de pui m-am gândit că pieptul se frăgezeşte foarte bine când e bătut. Aşa că am încercat să fac o mică ruladă dintr-o jumătate de piept de pui. Ar fi mers lăsată la aromat cu ceva condimente înainte dar m-am grăbit.

Am bătut bine o jumătate de piept de pui (pus între două bucăţi de folie alimentară – nici nu se rupe fibra, nici nu se face mizerie).

L-am presărat cu sare şi busuioc. Apoi l-am rulat strâns şi l-am tăvălit printr-un amestec de boia dulce şi busuioc.

L-am împachetat în folie de aluminiu şi l-am pus la cuptor într-o tavă cu puţină apă. M-am temut ca se scurge din sucul pieptului în tavă şi se arde, că apa nu are alt rol aici.

După 15 minute la 180 grade (nu am încălzit cuptorul dinainte, tot din viteză) am scos folia şi l-am mai lăsat înca vreo 10-15, de data asta şi cu ventilaţie.

A ieşit fraged, aromat şi delicios! Rece se taie foarte bine.
Voi continua seria încercărilor cu pieptul de pui marinat înainte.

