Un desert rapid, cu aromă de portocală! A dispărut la fel de rapid.

2 ouă
100 grame de zahăr
50 grame de unt (parcă mergea un pic mai mult)
150 grame iaurt gras
50 ml suc de portocală
200 grame de făină
1/2 de pliculeţ de praf de copt
1 pliculeţ zahăr vanilat
1 lingură de coajă de portocală (a mea era deja cu zahăr)
un praf de sare

Am bătut bine cele două ouă cu un praf de sare, zahărul şi zahărul vanilat. Apoi am adăugat untul, iaurtul, sucul de portocală, coaja de portocală.

Apoi am încorporat făina şi praful de copt.

Am pus aluatul în forma de brioşe, cu hârtiuţe speciale (dacă nu aveţi, ungeţi cu unt şi tapetaţi cu făină).
Îmi place când nimeresc la fix pentru o tavă de brioşe.
La cuptor, 180 de grade, cam 15-17 minute, am verificat cu scobitoarea.

Pudrate cu zahăr şi servite cu drag:

