M-am inspirat din Cartea Regală de bucate, dar pe principiul nu-i maşină, e bicicletă, nu i-a dat, i-a luat …
Am folosit 6 ciocănele
1 cană cu orez (prefiert)
câteva ciuperci
unt
sare, busuioc
2 căni cu apă (merge mult mai bine o supă de ciuperci, legume, carne … supă să fie)

Am aşezat orezul într-un vas yena, apoi bucăţele de unt, ciupercile feliate, iar deasupra carnea. Asezonată cu sare şi busuioc.

Am mai adăugat nişte bucăţele de lămâie, apa (dar mai bine supă) şi am dat la cuptor. 180 de grade. A durat cam o oră.

Degustătorul principal a zis că orezul e puţin cam fad, dar a rezolvat repede problema cu nişte sos dulce-acrişor de la Fuchs. La a două porţie a zis că e bun.
Ideea e bună, dar musai supă gustoasă în loc de apă.
Mulţumesc bunicii care a cumpărat cartea (nostalgia …) şi lui Carmen care mi-a dat reţeta.  :))

