Un desert uşor de făcut, fără cuptor şi de post.

250 grame de biscuiţi simpli (foarte uscaţi)
250 grame rahat
60 grame zahăr
50 grame nucă măcinată
25 grame cacao
2-3 linguri stafide (muiate în apă caldă sau rom)
150 ml apă
coajă de portocală
esenţă de rom

Am fiert apa cu zahărul şi apoi am adăugat rahatul tăiat bucăţele. Când a ajuns iar la punctul de fierbere am adăugat esenţa de rom, coaja de portocală, stafidele şi apoi ingredientele uscate: cacao, nuca, biscuiţii măcinaţi (fără să mai pun pe foc). E bine să nu puneți toți biscuiții odată, s-ar putea să meargă mai puțin. Unii absorb mai mult lichid.

Aici aş fi avut nevoie de încă două mâini pentru făcut fotografii.
Am pus maglavaisul pe două bucăţi de folie alimentară (una presărată cu nucă de cocos, una fără) şi am format două batoane de salam.

Nu vă mai spun decât că a doua zi am mai făcut o porţie, de data asta fără stafide, că nu era vreme de lăsat la muiat.
Se taie bine după câteva ore de stat la frigider.

