Cum iarna nu se dă plecată, dar totuși apăru urzica și un vârf de lobodă, am făcut un borș între anotimpuri. Și cu legume din beci (vorba vine beci, de pe balcon) și din proviziile congelate, dar aromat cu urzici, ceapă verde și lobodă.

Am adunat 3 cartofi mari, 2 morcovi, ardei gras și mazăre congelate, ceapă verde, lobodă, urzici (astea au fost fierte înainte), pătrunjel, leuștean (tot din toamnă) și cam atât.

Am tăiat cartofii și morcovii și i-am undit în ulei, apă și sare. Câte puțin din fiecare.

Când a început să miroasă a cartofi prăjiți am adăugat ceapa verde și apă. Imediat am adăugat și congelatele, ardei gras și mazăre.

După ce au fiert legumele am pus loboda tăiată fideluță și urzicile.

Borșul de putină, sare după gust și gata!

După dorințe, se poate drege (în farfurie sau în oală) cu smantână, iaurt și/sau gălbenușuri.

