Pentru o cină aniversară am pregătit ceva special. Nu e mare lucru, ca mie imi plac lucrurile simple și care se fac repede, dar avem în plan să folosim la maxim wok-ul din dotare. Așa că am zis să facem chinezării. Vorba vine, că până acolo avem de exersat.

Am citit aici că orezul pentru prăjit trebuie fiert cu o zi înainte. Eu am fiert dimineață o pungă de orez cu legume. A fost gata repede, trebuie verificat să nu se fiarbă orezul prea tare.

Spre seară am pregătit o bucată de pulpă de porc, tăind-o fâșii subțiri. (mergeau și mai înguste). Le-am prăjit la foc iute în wok. Doar cu sare.  Apoi le-am scos și le-am păstrat la cald, iar în uleiul rămas am aruncat orezul, după ce l-am amestecat cu o furculiță să se desprindă boabele.

Am amestecat continuu, mie nu-mi iese aruncatul wok-ului, dar merge și cu o paletă din lemn. Se vede cum se rumenește frumos. Apoi am pus niște ceapă verde, apoi carnea.

Și gata!
Mergea sigur niște sos de soia (e pe lista de cumpărături) și ceva picanterii. Dar astea la noi aterizează doar in farfurie, că Pâțâșpoc trebuie să guste și el, că e pofticios.
De data asta a mers un sos dulce-acrișor.

Foarte bun, vom mai încerca diverse combinații. Deja am ceva idei.

