Tocmai citeam pe site-ul Laurei, unde gasesc mereu ceva interesant de studiat, despre acest concurs.
Mi-am dat seama cat de multe am invatat si aflat in ultimii doi ani, si asta numai datorita Cezarei. Habar nu aveam ca jucariile pot fi nocive, ca unele pot fi mai bune sau mai rele, ca pot fi vopsite cu vopsele toxice, ca pot avea parti in care copilul se poate lovi, ca unele elementele pot fi cu usurinta inghitite de micul explorator sau introduse in te miri ce orificii. De aceea citesc cu interes Biobunatati.ro.
Si pentru ca trebuie sa aleg doua produse pentru a participa la concurs, voi alege doua jucarii: cuburile creative, pentru ca Cezara a inceput sa construiasca palate si turnuri, si o casuta pentru papusi, sa aiba si Antonel casuta lui.

Sa o luam pe rand!
E plina piata de cuburi din lemn, si noi am avut cand era copii. De ce sa le alegem pe cele de la Biobunatati? Raspunsul e simplu, pentru sanatatea micutilor nostri. Sunt facute din lemn de arbore de cauciuc, nu se vor aschia, sunt vopsite cu culori pe baza de apa, evitand ca micutul sa se intoxice cand le va gusta. 🙂
Ati observat ca de cele mai multe ori jucariile nu au culori vii, ci nuante de roz, mov, lila? Nu e cazul acestor cuburi, care ne pot ajuta si la invatarea culorilor de baza, o parte din ele fiind colorate, rosu, albastru, verde sau galben.
Sa tot construim!

Casuta de povesti … asta e un vis al oricarei fetite, de orice varsta. Si aici ma includ si pe mine. Pai ce?! eu nu am voie sa-mi mobilez camera papusii, sa asez canapeaua in living si sa-mi invit prietenele-papusi la o cafea?! Sau mai bine, la un ceai. Tot la Biobunatati, gasim si mobilierul adecvat. Si toate, din materiale de calitate, imbinate cu adezivi care nu sunt nocivi pentru sanatatea copiilor nostri.

Eu ma duc sa fac adunarea papusilor la un ceai … cu miere. Ati gustat mierea de zmeura? Daca nu, nu stiti ce pierdeti.

