O ciorbă delicioasă, cu un gust plin şi aromat. Nu cunosc originile acestei ciorbe, dar în familia mea se face şi în varianta cu varză şi cea cu salată. Gustos, gustos, gustos!
Şi m-am gândit că se potriveşte de minune cu concursul BLOGGOSPODINA de pe site-ul www.retetecalamama.ro.

Am folosit 1/2 de varză proaspătă, 250 g kaiser afumat, 5 ouă, ceapă verde, sare, piper, oţet.

Varză am tocat-o şi am pus-o la fiert în vreo 2-3 litri de apă. Acolo am aruncat şi ceapa verde tocată şi un praf de sare.

Între timp, am rumenit în 2-3 linguri cu ulei kaiserul tăiat fâşiuţe.După ce a căpătat o culoare frumoasă, l-am scos şi l-am păstrat la cald.

În uleiul rămas am prăjit o omletă simplă din 2 ouă şi 3 albuşuri. (3 gălbenuşuri le-am păstrat pentru dres ciorba)

A fiert şi varza, aşa că am adăugat în ciorbă afumătura prăjită şi omleta tăiată făşii. Am potrivit de sare şi am adăugat şi 2-3 linguri cu oţet de vin alb (după gustul fiecăruia, eu am pus puţin că mănâncă şi pruncul). Se poate acri la servit.

Până să clocotească, am pregătit de dres ciorba: peste gălbenuşurile păstrate am pus câte puţină zeamă din ciorbă şi am amestecat repede, să nu se facă omletă.

Am turnat în oală şi când a reînceput să clocotească am închis focul.

Merge de minune cu ardei iute.

