Repede de făcut, repede de mâncat!
Am avut o bucată frumoasă de cotlet de porc, cam 1,5 kg. De cu seară, cineva (nu spui cine, persoană importantă) a aranjat-o pentru friptura de mâine. Cu usturoi în buzunare (ale cotletului, nu ale bucătarului), oregano, cimbru, ulei de măsline și zeamă de lămâie. Să vă spun, să nu vă spun?! A uitat de sare. :))  Dar nici nu s-a băgat de seamă.

Așa aranjată a stat peste noapte în frigider.

A doua zi, am așezat cotletul în tavă, înconjurat de cartofi noi, stropiți cu puțin ulei, sare și cimbru.
Am pus și 1/2 de pahar cu apă, am acoperit tava cu folie de aluminiu și am băgat la cuptor.
Nu-s toate cuptoarele la fel, dar la al meu a stat la 240 de grade, pe aer cald, cam 45 de minute; apoi, fara folie, la grill mare, 200 grade, 10 minute pe fiecare parte. (scriu aici ca să nu uit până data viitoare)
E drept că și foamea era mare, dar s-a mâncat în mare viteză, fără salate. Alea sunt de diete! :))
