Această postare e aniversară … blogul meu culinar are 1 an!
Început în glumă, mai mult ca un rețetar decât ca un blog, apoi apreciat de prieteni și nu numai, cu rețete obișnuite bucătăriei mele, dar și cu rețete la prima încercare.
Și cum așa o zi mare trebuia sărbătorită cum se cuvine am făcut pentru prima dată, dar după doi ani de așteptare clafoutis cu cireșe. De ce 2 ani de așteptare? Păi am vrut să fac prăjitura asta în ziua în care s-a născut Cezara. Nu am reușit și am plecat la maternitate cu acest regret. Dar mi-am scos azi pârleala. :))

500 g cireșe fără sâmburi
6 ouă
100 g zahăr
200 g făină
400 ml lapte
zahăr vanilat
20 g unt

Am uns tava cu unt, apoi am așezat cireșele fără sâmburi.

În blender am amestecat 6 ouă, zahărul, zahărul vanilat și laptele.

Apoi am adăugat făină și am mai amestecat 1 minut.

Am turnat amestecul peste cireșe și am introdus tava în cuptorul încins, la 180 de grade, aer cald, cam 30-35 de minute.

Oare Cezarei i-a plăcut?!

