După cum vă promiteam aici am de gând să mai încerc diferite chinezării. A venit rândul să încerc să refac un preparat mâncat la un restaurant, ei numeau acest preparat chow mein. Conține carne de vită, morcov, țelină, tăieței din omletă, servite lângă orez prăjit.
De data asta am pregătit în două zile: în prima zi am feliat o bucată de pulpă de vițel, am stropit-o cu sos de soia și am lăsat-o la frigider peste noapte. Tot de cu seară am fiert  o cană de orez prefiert în două căni cu apă , că așa am citit pe undeva că trebuie fiert cu o zi înainte.

Astăzi, nu cu mult timp înainte de servirea mesei am aruncat în wok ceva ulei, puțin unt și carnea de vițel.

Între timp am tăiat bastonașe 2 morcovi și o țelină mică (m-am cam zgârcit, mergeau mai multe legume) și am făcut o omletă subțire din 3 ouă.

Când carnea a fost pătrunsă (nu durează mult) am scos-o și am păstrat-o la cald. Am pus în wok legumele și un praf de sare.

Apoi am adăugat carnea și tăiețeii de omletă.

Orezul l-am prăjit în unt și ulei (de floarea soarelui).

Și am servit cu sos dulce-acrișor.

Soțul a fost mulțumit 😉 Eu mă gândesc la îmbunătățiri. Cert e că este o combinație pe care wok-ul nostru o va mai întâlni.

