Căldură mare, mon cher!  De mâncat tot mâncăm, dar gătim iute. Nu, nu picant că avem copil mic abonat la oala comună. La ideea BDanei, am făcut pilaf la oala de fiert sub presiune (numită generic Kukta).

Mai întâi am fiert 3 pulpe, tot în oala minune, cam 10 minute. Am strecurat zeama, iar pulpele le-am prăjit 2-3 minute în tigaie.

Între timp, am curățat 2 cepe, 3 morcovi și 2 ardei. Pe care le-am pus la călit, în oala minune (după ce am spălat-o că toată spuma de la carne rămâne pe pereții oalei).

Am pus apoi o cană de orez, 4 căni de supă de carne și ceva verdeață (frunze de țelină în cazul meu).

Am lăsat la fiert 7 minute după ce a început țiuiala. Apoi am depresurizat, am aruncat carnea în oală și am pus din nou capacul. (nu am apucat să fac poză, dar era încă destul lichid în oală). Când am revenit din parc, pilaful arăta așa:

Super idee! O voi folosi și-n vremuri răcoroase.

