Numai bună de luat la drum, de înfulecat la volan sau la iarbă-verde.
Rețeta de bază e aceeași ca la pizza, diferă doar forma.
pentru aluat am folosit 450 grame făină, 200 ml lapte, 5-6 linguri ulei de măsline, 25 g drojdie, 1 lingură cu zahăr (știați că drojdia are nevoie de zahăr pentru a crește?!), 1 lingurită cu sare.

Am amestecat drojdia cu zahărul, apoi cu făina, laptele și sarea. La urmă am pus uleiul.

Între timp am făcut sosul: o cutie de suc de roșii a fiert la foc mic, împreună cu ceva miroase – busuioc, cimbru, oregano, alături de sare și zahăr (după gust). Am tăiat ceva cabanos, șuncă și am ras niște caș. (mai mergeau ciuperci, porumb, ardei … dar graba era mare, că plecam la drum)

Am întins aluatul foaie,

am uns-o bine cu sos,

și am îndesat-o cu carne și caș:

Am format o ruladă pe care am tăiat-o felii. Am copt feliile în tava unsă cu ulei, cam 20 de minute a durat.

Delicios și arătos!

Ideea aparține Afroditei, acolo am văzut-o eu prima dată.

