Deşi am mai conservărit câte ceva, am mai şi fotografiat, nu am apucat să mai scriu nimic de aproape două luni. Aşa că revin cu o reţetă mai puţin elaborată, pentru începători şi oameni grăbiţi. Promit să mai apar şi cu ceva conserve, deşi e cam târziu să vă dau idei.
Cantităţile (ca la aproape orice reţetă) se pot ajusta:
400 g paste făinoase, eu am avut melcişori
400 g brânză de vaci
2-3 linguri smântână
4 ouă
100 g zahăr
coajă de portocală

Am fiert pastele, în apă sărată, am amestecat brânza cu smântâna, ouăle, zahărul, aromele.

Am amestecat cu pastele fierte, pus într-o tavă unsă cu unt, dat la cuptor cam 30 de minute, la 180 de grade.

Aşa e de bună că nu am apucat să o imortalizez în farfurii.
Super simplă reţetă, dar ştiu eu câteva persoane încântate de această budincă. Nu-i aşa?

