De mult fac șnițele în aluat cu bere (neagră, că din asta este in frigider) dar abia acum reușesc să vă arăt și vouă. Le-am mai văzut și la BD, și la Droopi, or mai fi și pe bloguri necitite de mine, ca doar nu am inventat noi roata. Sunt foarte bune și cu carne de vită/vițel și porc, bănui că și pui, dar nu am încercat.
Eu am avut o bucată de pulpă de vițel, câteva ouă, bere, făină, sare și oregano. Și ulei pentru prăjit.

Carnea am tăiat-o felii și am bătut-o (eu pun o pungă peste carne la bătut, astfel evit mizeria și parcă nici carnea nu se rupe).

Am bătut ouăle cu sare, oregano, bere și făină, până a devenit grosuț ca o smântână bună. Am trecut carnea prin făină, apoi prin aluat, apoi în tigaie la prăjit. Foc potrivit, până s-au rumenit pe amândouă părțile.

Foarte bune și fragede, încercați! Eu tocmai am scos din congelator o bucată de pulpă de vițel, ghici ce fac cu ea?!

