Idee acestui preparat este de a înlocui drobul pe masa de Paști și nu numai, pentru că mie nu-mi plac organele, nici de miel, nici de pui/porc/vită.
Am folosit:
550 g carne tocată de curcan
3 ouă crude + 1 ou pentru uns
2 ouă fierte
2 linguri pesmet
1 legătură de ceapă verde
1 legătură usturoi verde
1 legătură mărar
sare, piper. 



Carnea am amestecat-o cu verdețurile tocate mărunt, ouăle crude și 2 linguri cu pesmet.
Într-o tavă de cozonac, unsă cu untură și tapetată cu pesmet, am așezat 1/2 din amestecul de mai sus, am pus frumușel jumătăți de ouă fierte și restul de umplutură.
Deasupra am pus un ou bătut.

A stat în cuptor cam 35 – 40 de minute, la 170 de grade C. Depinde de grosimea stratului de carne, cel mai bun e tot testul scobitorii.

Poftă bună am avut, de minune a mers cu salată de sfeclă roșie și hrean.

