Această ruladă am pregătit-o pentru musafiri dragi și a fost foarte lăudată.

Deși aparent banală, a fost delicioasă!

2 mușchiuleți de porc

400-500 g carne tocată amestec

1 ou

2 – 3 bucăți de cabanos

sare, piper

Cei doi mușchiuleți i-am tăiat și i-am bătut până am obținut o foaie de carne.

Carnea tocată am amestecat-o cu un ou, sare și piper.

Pe o folie de aluminiu (un pic mai mare decât bucata de carne), unsă cu puțin ulei, am așezat mușchiul bătut, apoi carnea tocată și câte o bucată de cabanos.

Am răsucit cu grijă, am împachetat în folia de aluminiu și am pus într-o tavă cu apă (cam o cană de apă). A stat la cuptor, pe la 200 de grade, cam 40-45 de minute. Apoi am scos folia de aluminiu și am schimbat programul cuptorului pe grill, cam 10 minute.

Pentru a tăia ruladă trebuie să se răcească puțin.

Am servit-o alături de legume la tigaie.

