Eu nu mănânc carne de miel, dar anul acesta am încercat să gătesc o bucată frumoasă de pulpă de miel; și a avut mare succes. 

În primul rînd am preparat un baiț: am pus la fiert, 1 morcov, 1 felie de țelină, 1 ceapă, foi de dafin, boabe de piper, boabe de ienibahar. Când legumele erau fierte am oprit focul, iar când supa de legume s-a răcit am adăugat sare, 1 cană vin alb, 1 ceașcă oțet.

În acest baiț am ținut pulpa de miel aproape 2 zile, la frigider. De 2-3 ori pe zi trebuie întoarsă.

Când i-a venit vremea, am scos pulpa de miel din baiț, am șters-o de apă și am uns-o cu ulei. Am așezat-o în tavă, lângă ceva rozmarin, 1 cană cu apă și 1 cană cu vin. Am acoperit cu folie de aluminiu și a stat în cuptor mai întâi pe la 210 grade, apoi pe la 180. După ce s-a făcut moale, pătrunsă de toate aromele, am scos folia de aluminiu și am reintrodus tava în cuptor pe grill, 200 grade.

Rezultatul?! Cezara a mâncat cu poftă și mai cere friptură de miel, așa că trebuie să repetăm experiența.

