Image

Vă spuneam într-o postare anterioară că am primit frumosul vas de ceramică Pyroflam.

L-am pus din nou la treabă și am făcut musacaua care m-a ajutat să-l câștig în cadrul Concursului Bucătar Real.

Am folosit 7 cartofi, 1 piept de pui, 450 g ciuperci, 2 cepe albe, ceapă verde, usturoi verde, sare, piper, zeamă de lămâie, parmezan, ulei, unt.  

Ceapa am călit-o puțin în ulei și unt, apoi am adăugat pieptul de pui și un praf de sare. Când a fost gata (durează foarte puțin) l-am scos din wok și l-am păstrat la cald.

ImageImage

Apoi am pus în wok usturoiul verde, ciupercile, sare, piper, zeamă de lămâie și am lăsat la foc mic până s-au muiat bine ciupercile.

ImageImageImage

Am adăugat și pieptul de pui pregătit anterior, 1 ceașcă de vin alb și umplutura e gata!

Image

Cartofii i-am curățat, spălat și i-am tăiat felii subțiri. În vasul de ceramică, uns cu puțin unt am așezat un strat de cartofi, unul de umplutură, iar cartofi, iar umplutură … până se termină ingredientele. Deasupra am pus parmezan ras.

ImageImageImage

De data asta nu am congelat-o ci am copt-o, cu capac, mai puțin de  o oră la 180 de grade.

ImageImageImage

Am observat și la pastele cu brânză și la musaca: vasul se curăța foarte repede dacă îl las un pic la muiat în apă caldă cu puțin detergent de vase.

