A venit tigaia Fissler!

Cei de la gatestesanatos.ro au fost foarte promți, nu știam ce colet aștept când m-a sunat joi curierul.

Nu am avut răbdare așa că am încercat să fac clătite.

Ingrediente: 2 ouă, 1 ceașcă lapte, 1 ceașcă apă minerală, 2 cești apă, 300 g făină, un praf de sare. Uleiul e un intrus în poză, nu am folosit deloc nici în compoziție, nici la copt clătitele.

Am bătut bine ouăle cu un praf de sare, am adăugat laptele și apoi alternativ făină și apă. Aluatul obținut e subțire, ca o smântână subțire. Cât stă aluatul se mai îngroașă, eu am mai adăugat apă din când în când.

Am copt clătitele (dacă nu au ulei pot spune prăjit?) foarte repede. Unele au ieșit mai groase, altele mai subțiri, dar toate au fost foarte pufoase. Și nelipicioase!

Unele s-au împrietenit cu gem de afine, altele cu gem de caise.

În concluzie sunt foarte mulțumită de tigaie și voi face multe clătite în ea. Urmează unele cu brânză de vaci și smântână.

