Am văzut de câteva ori astfel de ouă, un fel de ouă moldovenești, dar care nu se împrăștie deloc. Zilele trecute le-am zărit la Laura pe blog și mi-am promis că încerc.

Sâmbătă dimineață am luat 4 ouă, puțin unt, sare, oregano și folie alimentară și m-am apucat de treabă.

Am pus folie într-o cană și am uns-o cu unt, am spart oul, am adăugat sare, oregano și piper (cu excepția unuia în care am pus doar sare). Am legat bine folia (aici mai am de exersat, să nu rămână aer căci aerul ține oul deasupra apei și rămâne albușul moale).

Le-am pus în oală când fierbea apa și le-am lăsat 6 minute.

Cezara le-a numit ouă speciale și a cerut și duminică când am încercat varianta cu brânză rasă peste ou. (dar fără poze de data asta). De data asta unele le-am fiert 6 minute (au ieșit moi) iar altele 8 minute (au ieșit cleioase).

Cred că le repetăm curând și atunci voi mai încerca și alte variante.

