Prima mea ruladă din aluat de pandișpan a fost folosită pentru a umple un foarte gustos tort. Dar e delicioasă și servită ca atare, și are avantajul că se face foarte repede. Dintre dezavantaje, aș aminti că se mănâncă la fel de repede.

Eu am tavă mare (45cm/34cm) și am folosit 4 ouă. Dar la cât de frumos a crescut, ieșea minunat și din 3 ouă.

Pentru ruladă din aluat de pandișpan folosesc 15 g de făină și 20 de g zahăr pentru fiecare ou. Pe lângă acestea, un praf de sare și un strop de cognac.

Albușurile se bat bine (cu un praf de sare), când sunt înfoiate bine adaug zahărul și cognacul.

Adaug gălbenușurile, amestecând ușor să nu se lase spuma. Apoi făina, câte o lingură și iar amestecat cu grijă.

Am folosit hârtie de copt în tava unsă (data viitoare cred că tapetez tava cu făină).

Coptul a durat cam 15 minute.

Unsă cu gem de piersici.  
Și rulată.

E în plan încă una, completez cu poze pe parcurs.

