Am primit cu drag și luna aceasta provocarea Amei, fiind invitată să încerc o rețetă de pe un blog foarte drag mie, cel al Laurei Frunză.

Aveam niște carne de pasăre și s-a potrivit de minune cu rețeta Laurei pentru pui cu smântână.

Am modificat puțin rețeta pentru că am avut carne de pasăre de curte și am preferat să o fierb mai întâi în oala-minune. Am folosit 2 pulpe și 2 aripi de pui, 1 ceapă, 1 lingură de unt, 1 lingură de făină, 100 ml lapte, 400 g smântână, sare, făină.

Am călit ceapa tăiată mărunt într-o lingură de ulei, apoi am adăugat carnea (fiartă în prealabil) și am lăsat-o să se rumenească un pic. Apoi am acoperit cu apă și am lăsat la fiert la foc mic.

În acest timp, într-o crăticioară, am topit o lingură de unt, apoi am adăugat o lingură de făină și am subțiat sosul obținut cu lapte. Când a început să fiarbă am închis focul și am adăugat smântâna.

Între timp ceapa a fiert, carnea s-a împrietenit cu ea, era timpul pentru sos … l-am turnat în oală și am lăsat 2-3 clocote bune.

Între timp am pus-o de mămăligă. 🙂

A ieșit minunat! Îmi place mult la această rețetă, punând sosul fierbinte, nu mai durează mult de când adaugi smântâna în oală până fierbe.

