Multe concursuri în blogosferă, iar Cezara a fost foarte norocoasă în ultima vreme, așa că vreau să vă arăt premiile primite.

A câștigat cartea de poezii a Karinei Mureșanu Vlad, Povești pentru copii isteți, participând la un concurs pe blogul Adrianei, Stilul meu de viață. Povesteam acolo despre primii pași ai Cezarei.

1-005

Am citit cu plăcere cartea, are 15 poezii pentru copii între 4-8 ani (părerea mea, prea puțin avizată). Ilustrațiile sunt frumoase, simple, potrivite cu versurile.

Ce nu-mi place, dar sper să se remedieze la ediția a doua pentru că știu că autoarea caută o altă editura pentru colaborare, este modul în care e legată cartea. Nu stă deschisă și Cezara e nemulțumită de acest aspect.

1-0071-008

 

Karina ne-a trimis cartea, însoțită de o frumoasă dedicație și am scris acest articol ca să-i mulțumim.

1-006

