Am vazut la Laura Laurentiu niste legume la cuptor care m-au fermecat la prima vedere. Asa ca azi am adunat si eu cativa cartofi, o sfecla rosie, 2 cepe rosii, o bucata de praz, 4 catei de usturoi, 2 ardei mici si un mar timid. ( care nu a aparut in poze)

IMG_20131025_163959
Le-am taiat bucati mari, ceapa si prazul mergeau si mai mari, le-am stropit cu 2-3 linguri cu ulei, sare, piper, cimbru si putin rozmarin. Am acoperit tava cu folie de aluminiu si le-am lasat in cuptor vreo 60-70 de minute la 190 grade Celsius.
Apoi am scos folia si le-am stropit cu 2 linguri de otet balsamic amestecat cu o lingurita de miere. S-au mai imprietenit vreo 5 minute in cuptor si gata!
Delicioase! Marul s-a muiat, dar aroma lui e minunata!
A mers de minune cu un gratar, dar e potrivita si pentru zilele de post.
IMG_20131025_181849

